Loppis = Succé





Nu är det äntligen en ny vecka. Förra veckan var det väldigt stressigt med jobb, reklamfilm, nytt nummer av Modeflickan och så loppis, men nu känns det skönt att ha det gjort. Tjänade ju storkovan på loppisen i Täby igår och kom hem med drygt 4000 kronor på fickan och de kändes så skönt att bli av med massa gamla kläder. Det blev ju extra mycket plats i både förrådet och i garderoben också.
Jättekul att det kom så mycket folk och alla gick bananas bland mina grejer, jag fick inte en enda lugn stund på hela dagen, hehe!

Gå in här och kolla om du också vill sälja grejer: www.tabyloppis.com


Backluckeloppis = Öppna bakluckan och sälj som tusan:)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Cool idé, måste också ge mig iväg på detta :)


Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback