Bik Bok Flagshipstore















Förra veckan slog Bik Bok upp dörrarna för flaggskeppsbutiken inne i Gallerian. Superfräsch och stor butik med jättefin inredning. Trägolv, blommor i taket, vitt och svart, lite mysfaktor med en liten läshörna och massa snygga kläder så klart! Jättefint blev det! Ni måste dit och handla, det ligger
längst in i Gallerian dock men det är värt det:) En till liten nyhet är att Bik Bok har släppt en egen tidning som kommer att komma ut den här veckan i alla butiker, och i den kan man bland annat läsa en intervju med Whitney Port som är deras nya gästdesigner.


Kommentarer
Postat av: Denise - Personlig mode blogg!

Visst är det i sthlm både BikBok och Monki öppnat i Gallerian? eller är jag helt ute o cyklar? ;)

2011-09-26 @ 17:15:35
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Ida

Ser jättefräscht ut! Gillar verkligen det snygga golvet :) Får besöka den nästa gång jag är i storstan :)



Kram!

2011-09-27 @ 00:12:40
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback