Bloggmiddag

Här kommer lite bilder från kvällens bloggmiddag på Edsbacka Wärdhus:

Den fina bordsdukningen

Menyn

Jag, Andrea och Izza

Räktoast till förrätt

PT-Fia, Linn och Citty

Majskyckling med svamprisotto till varmrätt

Tora och Kelly

Chokladtarte och hallonsorbet till efterrätt

Kom precis hem efter en underbar kväll och middag på Edsbacka Wärdhus med ett gäng härliga bloggtjejer/killar. Vi har ätit massa god mat och jag är så himla mätt nu så jag skulle kunna spricka. Supermysigt ställe som ligger en liten bit utanför stan men så värt att åka dit! Jättefin inredning, lite lantlig stil och dom hade till och med lysflugor utanför fönstret så det blev extra mysig stämning.
Tack till underbara Izza som bjöd med mig på middag (igen) och tack till Edsbacka Wärdhus för underbart god mat!

Vill man prova på att äta där så passa på nu för imoron drar krogveckan igång i Stockholm där flera restauranger har två rätter för 200 kronor. Superbilligt! Gå in här så ser du vilka restauranger som är med.

Kommentarer
Postat av: Kända kvalitativa hem, kök och badrumstillbehör

Vi erbjuder ett enormt sortiment av kvalitetsprodukter som inkluderar bubbelbadkar, diskbänkar, bastu och trädgårdsmöbler. Byt ut den gamla köksfläkten på företaget eller kanske köp en ny mulltoa till uthuset på landet för dig som är privatperson. Köpa både klinker och kakel hos oss när du byter ångduschen, tvättbänken eller dina toalettstolar!

2011-09-09 @ 14:53:52
URL: http://www.avista.nu/
Postat av: Denise

Åh såg ju riktigt gott och trevligt ut!

2011-09-12 @ 09:33:21
URL: http://danajs.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback