Star PR


















Idag har det varit väldigt mycket att göra men väldigt roligt samtidigt. Först var jag, Linda och Jenny varit på pressvisning, hos Star PR bland annat. Superkul eftersom det är första gången vi var där och kul att Linda är med också! Där har dom flera märken som Bik Bok, Scorett, Ldb, Cutrin, Tresemmé, Mist, Lumene, Sheercover, Ballerina Closet mm. Supermycket fina saker, jag fick med mig ett nytt schampo hem från Cutrin som jag ska testa och berätta mer om sedan.

Efter det så har vi haft Modeflickan möte, jag har jobbat på Bik Bok ock så ikväll har jag varit på bio med Bik Bok tjejerna. Älskar mitt jobb och mitt liv sånna här dagar:)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda Larsson

Vad såg ni? Kram

2011-10-13 @ 10:09:16
URL: http://cruelconspiracy.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback