Colorism



De här fina produkterna fick jag med mig hem från Star PR`s pressdag förra veckan. Jag hade redan volymserien som heter Volumism och nu har jag även den som heter Colorism som är anpassat för färgat hår eftersom mitt hår är ganska nyfärgat. Jag har provat det en gång och det doftar underbart av hallon. Jag som älskar hallon! Det bästa med den här serien är att alla innehåller naturliga ämnen som är tagna direkt från den nordiska naturen. Som t.ex hallon, havtorn, svartvinbär, tranbär mm. Det luktar gott och håret känns fräcsht och fint och inte flottigt på en gång.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: delinda

härligt med hårvårdsnytt, behövs inför vintern :)

2011-10-18 @ 21:13:11
URL: http://dolcedelinda.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback