Nyinflyttad






Trenchcoat/Bikbok, Linne/Bikbok, Shorts/Bikbok, Halsband/Bikbok, Väska/Bikbok, Skor/H&M
Äntligen fungerar min blogg igen och nu har jag äntligen flyttat in i nya lägenheten. Fast tyvärr så kunde vi bara sova där en natt eftersom dom ska totalrenovera hela badrummet och det kommer att ta ungefär två till tre veckor. Men vi kan ju vara här ändå på kvällar och helger och fixa och dona. Känns som att jag kommer att trivas bra här i alla fall, det är så fint och mysigt område. Imorse åt vi första frukosten på balkongen dessutom, härlig sommarkänsla!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hyres eller köpes?

2011-05-11 @ 07:01:27
Postat av: Jessica

Köpes, det är en bostadsrätt=)

2011-05-11 @ 10:47:49
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: ida

Hej!

Jag tipsar kända och okända bloggare om en mycket häftig kläddesigner, www.camillawellton.com

Våga kolla in hennes kläder! För den som vågar sticka ut och testa nya sidor av sig själva kolla in :)

2011-05-11 @ 11:28:23
URL: http://idaz.webblogg.se/
Postat av: maja

Gick allt bra?

2011-05-13 @ 11:35:54

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback