Pressvisning x2

VICHY:


Vi fick först jättegod frukost på Vichys pressfrukost igår och sen berättade dom om deras SPF-serie Capital Soleil och hur viktigt det är att skydda sig mot solens strålar, även vårens solstrålar. Jag har alltid tyckt att det är viktigt med spf så jag satt och lyssnade väldigt noga. Framförallt så vill jag inte få hudcancer, få rynkar i förtid och pigmentfläckar. Bränner man sig i solen på en semesterresa så kan det utvecklas till cancer om 10 år och det vill man ju inte. Sen får man en snyggare "solbränna" om man solar sakta och försiktigt och den håller dessutom längre! Vi fick en fin goodiebag med oss hem så nu är jag skyddad hela sommaren!





PEPE JEANS:


Sedan gick vi vidare till Selected Brands huvudkontor och fick se Pepe Jeans höstkollektion. Det bjöds på frukost "take away-påsar" och underbart söta små prinsesstårtor. Dom hade jätte mycket fint och jag blev kär i många plagg men fastnade speciellt för den snygga pälsvästen till höger. Skulle passa perfekt nu att ha över skinnjackan men jag får ha tålamod tills den kommer ut i butik i augusti eller september.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Chriss

Ser ut som en bra start på dagen där!



Tack så mycket för idag! Jag är jättenöjd :).



Kram!

2011-03-25 @ 18:34:23
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: kajsa

åh, vilka söta små prinsesstårtor!

2011-03-26 @ 11:20:50
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: kajsa

Hej sötnos

Här är bloggen min. Det var kul att se dig idag!

2011-03-26 @ 13:50:58
URL: http://daysofkajsa.tumblr.com

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback