Back to the city


Jag och Linda idag



Fransväst/Gina Tricot, Linne/H&M, Shorts/H&M, Halsband/Bikbok, Skor/Moheda
Jag har varit hemma i Hudik i ca 18 timmar och nu är jag på väg tillbaka till Stockholm igen. Det blev en snabbvisit helt enkelt och jag hade inte tid att stanna längre men det var ändå värt det. Har hunnit träffa mina släktingar igår som jag inte har träffat på länge, fick en generös sommarpresent av min farmor, åt smörgåstårta, varit på stan en sväng med Linda idag, köpt nya "träskor", fikat med Mamma, Johan och Linda. Ikväll ska jag och Jenny "reka" till festen nästa vecka och sen vet jag inte vad som händer, kanske ett glas rosé i solen:)

Puss♥


Kommentarer

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback