Semester


Jag och Karin



Jättegoda blåbär- och hallonmojitos

Robert och Karin

Jag och Jimmy

Nu har vi fått en bra start på semestern. Mycket god mat och mycket bra sällskap.
Började med att vi kom till Kalmar i tisdags och träffade Karin och Robert som bor i Bangladesh, det va ett tag sen vi sågs. Åt middag med dom och drack goda drinkar. Sen igår blev det grillning hemma hos Jimmys pappa och sen ut en sväng i Kalmar efter det, riktigt kul var det. Vi skulle ju egentligen ha åkt till Öland också men eftersom vädret är dåligt så blev det inte så. Vi får hoppas på bättre väder nästa vecka i Barcelona istället!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Karin

underbart:) tack för två fina kvällar/dagar:) puss!

2011-07-21 @ 18:21:52
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback