Vinn en Tickler





I lördags när jag var på Pure och fick se Victoria Secret showen så fick jag en Tickler med mig hem och en rosa goodiebag. Nu har Fredrika en tävling på sin blogg där du kan vinna en Tickler om du vill!

Allt du behöver göra är att svara på frågan: Which Tickler are you?
Gå in på hemsidan och välj ut en favorit. Maila sedan ditt svar och vilken Tickler du vill ha till: [email protected] senast idag, måndag 24 januari så är du med och tävlar om din favoTickler. Tre vinnare får varsin Tickler (den man valt) hemskickad per post i nästa vecka.

"Tickler är ett svenskt märke som förknippas med prisvärda vibratorer med lekfull design och hög kvalitet. Riktigt snygga produkter som känns ovanligt rumsrena för sitt segment. Inget att skämmas över med andra ord. Tickler finns i tre olika storlekar och ett flertal olika färger och utföranden. Alla borde kunna hitta en egen favorit."

Kommentarer
Postat av: E.

Snor den här av dig babe, hoppas det är okej. <3

2011-02-01 @ 21:23:34
URL: http://petite.nu

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback