Clogs



Det händer mycket på H&M fronten just nu känner jag. Först samarbetet med Elin Kling plus att de snart ska öppna en COS (Collection of Style) butik på Biblioteksgatan i Stockholm. Och nu ett samarbete till med svenska märket Swedish Hasbeens som är kända för sina "träskor". Kollektionen för H&M kommer att bestå av 3 olika "träsko-modeller" i retrostil med olika färger. Priset kommer att ligga på 499-599 kronor och de kommer ut i butik 20:e april. Klicka här för att se mer bilder.
Jag är egentligen ingen "träsko-tjej" men jag gillar dom svarta med kilklack så dom kanske jag ska titta närmare på när dom kommer ut.

Vad tycker du om kollektionen?

Kommentarer
Postat av: Ida

Det här var nog den snyggaste modellen, men det är ändå inte riktigt min stil... Schyssta priser iaf. och roligt samarbete!



Hoppas du får en fin helg! Kramis

2011-01-21 @ 19:07:40
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback