My sunday





Så här har jag sett ut idag. Jag har haft en bloggfri helg kan man säga för er som har undrat, kan vara skönt ibland att inte ha några måsten. Helgen i korta drag har varit rolig, fartfylld, mysig och väldigt trevlig. I fredags var jag ju ut med Linda på Soap bar, sov hos henne och sen sa vi hejdå på morgonen, ses om cirka tre månader igen:(
Igår hade jag en lugn kväll med tacos till middag och avsnitt av Solsidan på tv:n (kan inte få nog).
Idag har jag jobbat hela dagen, sen varit på bio efter det. Vi såg "The Fockers" eller vad den heter med Ben Stiller, den va helt okej om man vill se en lättsam och rolig film.

Nu ska jag boka en liten weekendresa... säger inte vart än;)

Grattis till Julia (min lillasyster) och Marlene som fyller år idag!!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Yes satt inget vid datorn igår jag heller, hade fullt upp med små äventyr, kurs och kvällsmys:)



Ja, men absolut vi kan vänta.. Bara det blir rätt datum sen så:) Men var vill du helst åka?



puss!

2011-01-31 @ 03:10:06
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback