Långhelg

Nu är jag ledig både fredag, lördag och söndag, det var länge sedan. Ska passa på att verkligen njuta av att vara ledig och inte få ångest över att jag borde jobba.



Kom nyss hem från träningen och tänkte ta ett bad:) Sen ikväll är det Let´s Dance kväll med Johanna, kanske ett glas vin till det. Imorgon har jag en skridsko+bio dejt med Kelly sen på kvällen ska vi på Victoria Secret Fashion Show. På söndag är jag troligen bakis och så är det ju Solsidan på TV som jag inte vill missa.

Hur ser din helg ut?♥

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: Haha, absolut! Underbart härlig din helg lät!

2011-01-21 @ 16:53:37
URL: http://matildaahs.webblogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback