Elle galan

Åh vad jag önskar att jag hade varit på Elle-galan igår istället för att sitta hemma i soffan. Jag satt uppe till fem inatt och kunde inte somna. Tänkte i alla fall visa er mina favoritoutfits fån galan igår.


Sofi Fahrman var väldigt snygg i sin guldiga klänning och Elin Kling i sin vita look, ser ut som hennes nya kollektion från H&M.

Systrarna Dagmar var snygga med byxa och kavaj och modellen Frida Gustavsson hade en riktigt fin gala-klänning på sig.

Elin Lanto hennes syster var fina i sina klänningar och så gillar jag den svart-vita klänningen.

Vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sofi var så himla fin i sin guldklänning :) Gillar systrarna Lantos outfits med :)

2011-01-15 @ 18:06:12
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: ~ Vendela ~

Sofi Fahrman-absolut!

Shit vad gammal Elin Kling ser ut,kände inte igen henne först...

2011-01-15 @ 22:28:46
URL: http://cherryize.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback