Almost spring




Jacka/Bikbok, Halsduk/Cubus, Tröja/Bikbok, Halsband/Lindex, Väska/Gina Tricot, Jeans/Bikbok, Skor/Skopunkten.
Idag när jag gick till jobbet sken solen och det var plusgrader ute. Man kunde till och med se att asfalten hade börjat komma fram lite här i förorten. Känns bra att snön börjar tina, jag vill att det ska bli vår så fort som möjligt! Synd bara att det blir så halt och blaskigt.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite så jag kan somna i tid för en gångs skull.

Puss o gonatt♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh är det en sånd där svalboard jacka eller vad nu hetter som fanns denna säsongen? :)



Har en sån med i beige och den är så go och varm :)

Hoppas du haft en trevlig helg! Ska ta läsa modeflickan nu! :)

2011-01-16 @ 17:50:04
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback