Vill du bli modell?


Modell: Klara Martinpelto  Foto: Hannah Hedin Makeup/hår: Andrea Engström

Lilac brudarna Hannah och Andrea är på jakt efter nya ansikten så om du känner dig sugen på att bli modell har du chansen nu!


"I våran bransch kallas det att ”scouta”, att hitta nya förmågor framför kameran. Vi kommer en gång i månaden publicera en fotoserie med en helt vanlig tjej som vi tror har modellpotential. Samarbetet med  hårstylister och stylister för att få fram en riktig mode känsla i bilderna är en stor del i vackra serier. Vi kommer publicera bilderna här på bloggen och intervjua den tjej som tillslut blir vald."

Så har du det som krävs för att vara modell? Eller kanske du känner någon som har Det? Maila en bild och en liten text om dig själv och om drömmen att få stå framför kameran och visa upp en ny sida utav dig själv!

www.lilac.se

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Min högsta dröm, så JA, jag ska verkligen skicka in!

2011-02-03 @ 10:43:33
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback