My lovely day

Jag idag: Pälsjacka/H&M, Halsduk/Vila, Väska/Bikbok, Jeans/Bikbok, Skor/Skopunkten

Älskar min nya väska:)

Efter jobbet blev det fika med Jenny

Som var brun och fin efter Thailand

Jag fick två fina ringar i present och en snygg t-shirt från Forever 21:)


Kom nyss hem från en supermysig kväll med Jenny, är så glad att hon är hemma igen! Vi fikade, pratade om allt som hänt den senaste månaden och sen gick på förhandsvisningen av "The Kings Speech" som har fått hela 12 oscarsnomineringar. Den var väldigt bra tycker jag, välgjord och bra skådespeleri av Colin Firth.

Tack gumman för de fina presenterna från Thailand♥

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Vilka fina Dagens bilder på dig! Var e dom tagna? Känner inte igen.. Tack själv för igår!! pusss

2011-02-02 @ 10:01:45
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback