Lelo



Jag fick ett paket på posten härom veckan som jag har glömt att visa. I paketet låg den här vackra skapelsen från Lelo. Det är nog den finaste och exlusivaste leksaken jag någonsin har sett. Har fått många vibratorer i goodiebags på senaste tiden så det här blir den fjärde i samlingen:) Kan ju vara bra att ha!

LELO introducerar en utsökt linje av Pleasure Objects som framkallar de mest intima känslor av lyx. Linjen består av Alia, Isla och Soraya, dessa fantastiska designobjekt upprätthåller LELOs rykte genom att leverera mer varierad njutning i en flytande vacker form.

Vill du ha din egen Lelo så kan du gå in här och hitta din favorit:

LELO.com

Kommentarer
Postat av: Lelo

i like the way you are ready to show Lelo as more then only a sex toy

NICE

2011-04-18 @ 12:10:52
URL: http://www.hemsex.se
Postat av: sexleksaker

Sexhjälpmedel är ju bara roliga och trevliga samt att det är ett effektivt hjälpmedel för folk som annars kanske har problem med orgasm och sitt sexliv. Många i min bekantskapskrets beställer ifrån www.hemsex.se.

De har ett stort utbud på sexleksaker. Anonyma paket samt snabba leveranser

2011-05-01 @ 20:49:44
URL: http://www.hemsex.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback