Frisören







I torsdags kväll fick jag vara Karins frisör och klippa hennes hår inför Bangladesh. Det blev väldigt fint och igår fick även jag bli lite fin i håret. Jag var på Corinne & Friends hos min favoritfrisör Jessica som gjorde folieslingor först (bara utväxten) och sen gjorde vi lite toningar på håret för att få bort lite gula toner. Man kanske inte ser så tydligt resultat men det känns superfräscht och utväxten är borta.

Om ni behöver fixa erat hår och inte vet vart man ska gå i Stockholm så kan jag varmt rekommendera Corinne & Friends som ligger i Sturegallerian. Det kostar från 450 kronor att klippa sig och sen har dom även spa-behandlingar (tex vaxning, ögonfransuppböjning, ansiktsbehandling mm). Igår var både Carola och Michaela Forni där och klippte sig;)

Gå in här om ni vill boka eller ring 08-30 90 29

Kommentarer
Postat av: Karin

hahha schysst att den enda bilden du la ut på mig va skitful.. tur jag flyttat från landet:)

2010-11-01 @ 03:33:06
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback