Tävling


MAKEUP TÄVLING:
♥ Nagellack från Trind,
♥ The Black creme från Make Up Store
♥ Mascara från  The Body Shop
♥ Läppstift från Loréal

Nu tänkte att det var på tiden med en liten tävling här på bloggen, har så mycket produkter här hemma som jag gärna vill skänka till någon av mina fina läsare.

Vill du vara med och tävla om ett fint sminkkit? Allt du behöver göra är att skriva en liten motivering i kommentarsfältet här nedan och om du bloggar om tävlingen i din egen blogg är det ett stort plus! Använd bara min bild ovan och länka till min tävling. Man måste inte ha en blogg för att vara med och tävla det går bra ändå:)

Tävlingen avslutas onsdag 13:e oktober kl 22.00!

LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Kul!!



Jag vill vinna nagellacket för mitt sånt är borta... tror jag lottat ut det till nån haha! :)

2010-10-07 @ 11:10:52
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Jag igen

Jaaa blir jätteglad om jag får min poncho idag! Du jag har problem. Behöver en jacka! Typ en mitt i mellan kappa. Fryser i hjäl med lilla skinnjackan/jeansjackan/Ginajackan och SVETTAS i dag när jag har den stora GRÖNA PARKASEN....



Vad göra?



Du minns den populära på monki förra året? En sån fast BEIGE vore den perfekta... vill inte ha trenchcoat längre... en lite varmare....



säg till om du ser nån sån på stan.



Säg tillom du hör från isabelle, isåfall ringer jag cocoo då!!

2010-10-07 @ 11:14:15
Postat av: Karin

vill också det:) men får se om jag hinner.. hinner nog inte sluta jobbet förrän vid den tiden idag ungefär:)

ohhhh det har jag glömt, superfint ju bra att du påminde mig! finns det ingen länk direkt till den sidan eller nåt?:D

PUSS!!

2010-10-07 @ 11:32:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emma

Åh jag vill vara med och tävla, kanske har lite tur denna gången :) superbra blogg btw!!

2010-10-07 @ 13:37:34
Postat av: Erica M

Åh, vilket härligt smink-kit. Självklart vill jag försöka vinna för att pigga upp mig inför en lång och mörk höst.



Ha en härlig höst!

2010-10-07 @ 13:44:49
Postat av: Tiara

Trind är det allra bästa nagellacket

riktigt snygg färg nu i höst till alla

bruna färger.

Och härlig färg på läppstiftet.



Ja jag vill jätte gärna vara med och

tävla om sminkkitet...... kanske har

jag lite tur och får använda dom



Ha det gott!

2010-10-08 @ 15:59:48
Postat av: Julia

Väldigt fräscha höstfärger, verkligen! Gillar nagellacket skarpt! :) Skulle jättegärna vilja vara med och tävla och kanske till och med (?) vinna! Brukar aldrig ha tur i tävlingar trots att jag ställer upp rätt många, men kanske denna gång? Hoppas! :)

2010-10-08 @ 23:42:10
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: Patricia

jag är med!! ;)

2010-10-09 @ 18:22:13
URL: http://carlapatriciaa.wordpress.com
Postat av: malva

En anledning till varför jag skulle behöva detta smink är för att jag inte har nått smink nästan.. jag är väll helt enkelt för snål för att köpa sånt där bra smink. Det smink jag har är antingen mammas som jag "lånat" eller ja tagit. Eller så har jag fått det i typ julklapp. Så det skulle inte sitta fel med lite smink som om jultomten kom lite tidigare i år! Kram och jag håller tummarna på att jag vinner.

+ att jag faktigst har glömt min (ytterst lilla) sminkväska hos mamma och just nu är jag hos pappa (hjälp?!?) aja det problemet ska jag försöka lösa!



jag länkar på min blogg imorgon eller så! :D

2010-10-10 @ 20:08:14
URL: http://malvacarlsson.blogg.se/
Postat av: malva

En anledning till varför jag skulle behöva detta smink är för att jag inte har nått smink nästan.. jag är väll helt enkelt för snål för att köpa sånt där bra smink. Det smink jag har är antingen mammas som jag "lånat" eller ja tagit. Eller så har jag fått det i typ julklapp. Så det skulle inte sitta fel med lite smink som om jultomten kom lite tidigare i år! Kram och jag håller tummarna på att jag vinner.

+ att jag faktigst har glömt min (ytterst lilla) sminkväska hos mamma och just nu är jag hos pappa (hjälp?!?) aja det problemet ska jag försöka lösa!



jag länkar på min blogg imorgon eller så! :D

2010-10-10 @ 20:08:46
URL: http://malvacarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

En anledning till varför jag skulle behöva detta smink är för att jag inte har nått smink nästan.. jag är väll helt enkelt för snål för att köpa sånt där bra smink. Det smink jag har är antingen mammas som jag "lånat" eller ja tagit. Eller så har jag fått det i typ julklapp. Så det skulle inte sitta fel med lite smink som om jultomten kom lite tidigare i år! Kram och jag håller tummarna på att jag vinner.

+ att jag faktigst har glömt min (ytterst lilla) sminkväska hos mamma och just nu är jag hos pappa (hjälp?!?) aja det problemet ska jag försöka lösa!



jag länkar på min blogg imorgon eller så! :D

2010-10-10 @ 20:09:13
Postat av: Malva

En anledning till varför jag skulle behöva detta smink är för att jag inte har nått smink nästan.. jag är väll helt enkelt för snål för att köpa sånt där bra smink. Det smink jag har är antingen mammas som jag "lånat" eller ja tagit. Eller så har jag fått det i typ julklapp. Så det skulle inte sitta fel med lite smink som om jultomten kom lite tidigare i år! Kram och jag håller tummarna på att jag vinner. jag menar vem vill inte ha lite nytt smink så här när hösten är här!

+ att jag faktigst har glömt min (ytterst lilla) sminkväska hos mamma och just nu är jag hos pappa (hjälp?!?) aja det problemet ska jag försöka lösa!



jag länkar på min blogg imorgon eller så! :D

2010-10-10 @ 20:18:43
URL: http://malvacarlsson.blogg.se/
Postat av: Malva

En anledning till varför jag skulle behöva detta smink är för att jag inte har nått smink nästan.. jag är väll helt enkelt för snål för att köpa sånt där bra smink. Det smink jag har är antingen mammas som jag "lånat" eller ja tagit. Eller så har jag fått det i typ julklapp. Så det skulle inte sitta fel med lite smink som om jultomten kom lite tidigare i år! Kram och jag håller tummarna på att jag vinner. jag menar vem vill inte ha lite nytt smink så här när hösten är här!

+ att jag faktigst har glömt min (ytterst lilla) sminkväska hos mamma och just nu är jag hos pappa (hjälp?!?) aja det problemet ska jag försöka lösa!



jag länkar på min blogg imorgon eller så! :D

2010-10-10 @ 20:19:35
URL: http://malvacarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Här kommer jag med klyschiga motiveringen då... Jag tänkte ge bort det i present... TILL MIG SJÄLV! Whoho, jag fyller ju år på fredag och jisses vilken grym present det hade varit då jag är fattig student och har det knapert med pengar samt vetandet att jag inte kommer få några pengar alls i födelsedagspresent då jag önskat mig annat! Förresten så kan jag ju lägga till att jag håller på och färgar håret blondt och färgen på läppstiftet kommer passa utmärkt då! ... OCH! det skulle kännas skönt med lite tröst eftersom att jag måste klippa av mig typ halva håret pga att det blivit så slitet när jag blonderat... Pjuuh, nu ska jag sluta med mina anledningar. KRAM och tack för en bra blogg!

2010-10-11 @ 02:50:28
URL: http://lioa.se
Postat av: fröken jonasson

jag känner att jag förtjänar lite smink. Är mittuppi världens skolstress och försöker ta körkotet på det, BLIR GALEN AV ALL STRESS. Inte för att smink hjälper mot stress, men man blir bra nå glad av ett litet paket, och glädje hjälper mot allt!

2010-10-11 @ 20:25:53
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: fröken jonasson

jag känner att jag ta mig tusan förtjänar lite smink. Är mittuppi världens skolstress och försöker ta körkotet på det, BLIR GALEN AV ALL STRESS. Inte för att smink hjälper mot stress, men man blir bra nå glad av ett litet paket, och glädje hjälper mot allt!

2010-10-11 @ 20:31:02
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: fröken jonasson

jag känner att jag ta mig tusan förtjänar lite smink. Är mittuppi världens skolstress och försöker ta körkotet på det, BLIR GALEN AV ALL STRESS. Inte för att smink hjälper mot stress, men man blir bra nå glad av ett litet paket, och glädje hjälper mot allt!

2010-10-11 @ 20:32:31
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vill vinna pga det supersnygga läppstiftet. Jag har nyligen insett att jag faktiskt kan bära läppstift utan att se ut som att jag har lekt med mammas sminklåda ;) Detta skulle verkligen lysa upp en lång och mörk höst!

2010-10-11 @ 22:05:36
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja vinna främst för att naglacket är så galet snyggt, matchar alla fina höstfärger just nu och är lite lagom vampigt men ändå klassiskt! Det skulle få pryda mina naglar hela hösten :D

2010-10-12 @ 11:44:16
Postat av: Linda

Då jag inte är den tjejen som sminkar sig så mycket så vore det otroligt kul med lite nya saker att testa, speciellt det röda läppstiftet! Lättare att våga experimentera när man får saker man inte vågat köpa själv! Dessutom vinner jag aldrig något så det skulle också vara ett plus i kanten!



Kram!

2010-10-12 @ 16:05:07
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Med tanke på att min smink väska vart med om tredje världs kriget :)

Då min yngsta dotter stoppat sminket i kattsandslådan och bitit av läppstiftet och kleta vatten papperstussar i mascaran vore det på sin plats med lite nytt så man kan vara fräsch även denna höst utan att skrämma slag på halva stan :)



Kääärlek mamma Jessica

2010-10-12 @ 17:23:21
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Hedvig

hm min motivering får väl vara att 1.jag är fattig,därav kan jag inte köpa lite bättre,dyrare smink 2.jag behöver fräscha upp mig till hösten för att inte bli anmäld för att ha skrämt barn osminkad 3.fru fortuna aldrig låter mig vinna någon tävling nånsin 4. för att jag suger på motiveringar haha.

2010-10-12 @ 19:32:58
URL: http://heddii.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag vill vinna för kitet verkar grymt!

2010-10-15 @ 00:53:24
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback