Sneak peak



Här får ni en liten sneak peak på hur det såg på Södermalms gator under helgens filminspelning. Vi hade massor av duntäcken och kuddar överallt. Tänker inte säga vad det är reklam för men resultatet kommer att visas på TV om ca 3-4 veckor, det är iaf ett företag som säljer mycket täcken och kuddar:)

Nu är det snart läggdags är så sjukt trött och har jätteont i mitt stackars ben sen jag ramlade i fredags och skrapade upp hela smalbenet. Har varit svullen varje kväll innan jag ska gå och lägga mig, kanske måste amputera... Hehe!

Puss och godnatt♥

Kommentarer
Postat av: LaLizita

haha, amputera får vi verkligen hoppas att du inte behöver! :)

Jag chansar på Hemtex :)

2010-10-20 @ 23:11:01
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: sofia

woaah! häftigt!



tror inte att jag kan komma nu för det är sjukt mkt i skolan så här innan lovet, men vi får se! :)skulle vilja komma härifrån och få lite luft!

2010-10-21 @ 23:05:30
URL: http://blackmarket.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback