Falling


Jag idag:)

Min fina ring som jag helt glömt bort att jag hade:)


Så här fint väder var det idag när jag skulle åka till jobbet, helt underbart fint med alla höstlöv i blandade färger!
Kom nyss hem, har avnjutit goda pannkkakor med glass och hallonsylt i soffan framför Bonde söker fru. Känner mig helt proppmätt:) Men gud vad galen jag blir på Bonde söker fru när dom inte ens kan prata med varann! De måste ju visa vad dom går för när de bara har 5 minuter på sig. Är det bara jag som sitter och vrider på mig i soffan för att det är så pinsamt? Haha:)

Kommentarer
Postat av: Karin

tyvärr inte, har ju bokat sturebadet behandlingen sen rätt länge imorgon... känns inge kul att inte göra den när den kostade så mkt och så fin present... hoppas vi ses nån annan dag snart nu, shit så mkt att fixa med här haha men börjar ordna upp sig lite nu när jag inte har nåra saker kvar iaf:D

har du en fin vecka? Miss u!!

pusss!

2010-10-13 @ 22:03:19
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: STYLEMIND

Tänkte just säga att karin inte kan komma för hon ska på spa, men ser att hon skrivit de redan..



Du blir inte sur nu men det är inte laktosfritt i morrn, johannes handla i dag när jag jobba å ja kom på de i kväll, du får trycka i dig såna där piller helt enkelt...



nu har jag dammsugit, plockat, och torkat alla golv här hemma. och NU måste jag jobba lite med Bellme, ska få klart en annons.....



Ses i morgon

2010-10-13 @ 22:51:18
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Haha, jag håller med!! Bönderna är så himla pinsamma! Asså de bönderna som vill dejta tv-bönderna. Speciellt de där killarna. Så himla pinsamt!! :)

2010-10-13 @ 23:01:39
URL: http://lalizita.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback