My look



Så här såg jag ut igår; Kavaj från H&M, linne och skinnshorts från Bikbok och skor från Scorett (syns inte på bilden dock).
Vi hade grymt kul igår iaf trots att vi inte ens höll på att komma iväg från början. Det började bra med buffé och gott vin Hemma hos Kaj och sen avlutades det med dans på Ett ställe till klockan var tre. Sen begav jag mig hemåt i den kalla natten, höll på att frysa ihjäl rent ut sagt!

Nu blir det jobb 14-17.15 sen ikväll är det tjejmiddag och filmtajm som gäller, hoppas jag iaf?!

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Vet inte hur det blir i kvälll? egentligen skulle jag på fest till syrran men jag har ingen lust längre. Tror jag vill vara hemma bara. Ska städa nu..... puss

2010-10-02 @ 16:07:22
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback