Summer weather


Jag och Jenny i Kungsträdgården igår

Jag idag på väg till jobbet, likadant linne på mig fast olika färger, finns på Bikbok för 149 kronor:)
Jag är så glad för att vi har fått sommarvärme, det är så soligt och varmt och man vill bara ut i det gröna och ha picknick, cykla, bada, äta glass, ja allt! Jag kom på att jag måste köpa ett par gladiatorsandaler bara så jag ska kika på det imorgon.
Jag och Jenny ska springa på massa pressvisningar på förmiddagen imorgon, sen förhandsvisning på H&M´s nya kollektion Fashion against aids på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Linnet var ju jättefint, måste springa och köpa..ok inte just nu men imorgon :)

2010-05-19 @ 23:30:31
URL: http://komhemnu.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback