Pressvisning dag 2


Åhléns

Din Sko

Bestseller

Brothers&Sisters

Don Donna/Accent/Rizzo

MQ


H&M
Det var superkul att gå på alla pressvisningar igår, alla hade ordnat det så bra. Svettigt var det också men som tur var fick man kalla drycker och kunde låna toaletten på varje ställe:) Här ovan är det bara lite godbitar från varje ställe, mina favoriter var Bestseller och H&M för dom hade så mycket snygga saker som kommer att komma till hösten, speciellt leopardskorna. På H&M kommer vissa plagg att komma ut redan vecka 21 och det är ju nästa vecka!
Har du någon favorit?


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Snyggt! Jag tänkte blogga ngt liknande nu :)



Är i Gävle btw... helt molnigt, vart är SOMMARN?? Tört asså.



Jag har btw EN TILL KLAR och det är face stockholm med rabattkuponger till dy vet vad... hur går det för dig? kom ihåg att fixa dom vi prata om igår....



Saknerre redan!

pössss

2010-05-21 @ 13:58:22
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad kul! Spännande att få se alla nyheter, är ni där för Modeflickan? :)

2010-05-21 @ 18:44:54
Postat av: Chriss

Oj, det senaste var från mig

2010-05-21 @ 18:45:23
URL: http://chrissblogg.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback