Outfit + pressbilder

Här kommer lite bilder ifrån dagens pressvisningar:

Dagens outfit: Kavaj, tröja och skor från H&M, leggings från Gina Tricot och sjal från Kappahl

Jag och Jenny

Presslunch på Lindex

Massa god mat som vi åt idag

Snygga kläder från Lindex
Nu är jag helt slut i kroppen efter att ha sprungit runt hela stan hela dagen:) Plus att jag och Jenny var på H&M precis och handlade lite från nya AIDS kollektionen, det var sjukt lång kö när vi kom dit men det var inte så farligt som jag trodde. Nu ska jag äntligen få vila mina stackars fötter snart och sova sött. Vad jag köpte eller om jag köpte något får ni kanske veta imorgon. Puss o gonatt!

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Det blev riktigt bra!



Du jag behåller 38:orna och lämnar tillbaka båda dom andra... hehe



Jag vill bara sova men känner att ja måste lägga upp nåt nu....



pösss

2010-05-19 @ 23:38:34
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Jimmy hade både klänningen och jackan" eeeh ska ni ha lika kläder? hahahah



Du jag glömde säga att vi är välkomna av nån Petra Buchinger, är det H&M?



pöss

2010-05-20 @ 00:13:16
Postat av: Anonym

mysigt:)

2010-05-20 @ 09:23:13
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback