Makeup tips

Jag har fått en hel del fina produkter från Lumene's nya serie Natural Code på sista tiden. Först på  Angelica & Therese Bloggfest och även när jag och Jenny var på Lindex pressvisning. Jag skulle verkligen inte rekommendera något jag inte gillade själv, men hela serien är helt underbar. Bland annat en jättebra matt foundation, bra puder som tar bort blanka  och röda partier, lättapplicerade och färgglada nagellack, fina läppglans med bra pensel, flytande eyeliner och jättesnygga ögonskuggspaletter. Dessutom är det en väldigt prisvärd serie som precis har börjat säljas på Lindex. Om ni vill ha bra sminktips på hur man lägger en snygg sotad look med produkterna från Natural Code serien kan ni gå in här<<<-------


Kommentarer
Postat av: Karin

men det står ju i inlägget:)

2010-05-26 @ 21:18:34
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: delinda

gillar läppglansen och den flytande eyelinern =) lade upp lite bilder på grejerna nu

2010-05-26 @ 22:01:18
URL: http://www.delinda.se
Postat av: LaLizita

Det låter bra! Lumene är väl ett ganska billigt märke. Jag skulle verkligen behöva ett puder för blanka partier! :S



Sv: Förstår att du har ångest över pengar. Det har jag med och har nog aldrig haft det så mycket som nu... Väldigt tråkigt. Man är liksom nervös hur man ska komma att klara sig. Sen är det ju svårt att bryta ett mönster och en livsstil. Jag är inte så van vid att leva snålt om man säger så.. Det ordnar sig nog antar jag. Men jag kan säga att jag nästan ångrar spanienresan nu. Känns som jag behöver dem pengarna sen i sommar plus att jag hade kunnat vara här och jobbat den veckan istället. Men nu är allt bokat och jag får tänka på det positiva, att det ju kommer bli jäkligt skönt och kul med ett litet äventyr! :D



Kul också att ni har bokat en kryssning!! Vart går den?? Härligt att göra något sådant på sin årsdag :) Romantiskt värre :)



Nice med presentkort på Lindex. Där lär du ju säkerligen hitta något fint :) Jag såg att du hade den klänningen också. Riktigt fin och skön, men snacka om stora storlekar. Jag kunde absolut inte ha min vanliga 38a utan fick ta 36.. mycket märkligt!



Att städa ur lägenheter är nog det tråkigaste som finns!! Men tänk på det roliga som kommer efter ;)



Kram o Godnatt

2010-05-26 @ 23:39:18
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

Meeeen åååh varför säljer du det fina halsbandet? vad är felet?



Hmm.. vet inte om ja har nå att sälja. Eller joh det har jag ju men vet inte vad..



Äntligen tävling! Jag vill också ha en men vet inte vad riktigt. Pöss

2010-05-26 @ 23:46:34
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh jag älskar dom där nagellacken som är med på bilden! underbara

2010-05-26 @ 23:46:35
URL: http://lioa.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback