Goodiebags x4


Så här många goodiebags stod uppradade på festen i lördags

Jag fick fyra fina påsar

Massa fint smink fick vi från bl.a Lumene och Loreal och en plattång från Philips som man kan både platta och locka håret med.
Vi fick så himla mycket fina saker så det är helt sjukt, visar bara upp en tredjedel nu, men det finns mer bilder på Jennys blogg. Alla tjejer fick tre goodiebags var men jag fick en extra för jag var med i en liten ballongtävling och kom på delad första plats med Ulrika kan man säga, men jag fick ta priset som var en ansiktsbehandling värd 1290 kronor på Selma City Spa eftersom hon är så snäll och jag bor ju i Stockholm. Ska bli så himla härligt plus att Jenny vann ett presentkort där också på massage så vi kan gå dit tillsammans!

Om ni vill veta vart alla produkter i goodiebagen kommer ifrån kan ni gå in HÄR<<<<<-----

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack för i Lördags, jättekul att ses :D

2010-05-17 @ 11:47:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lindas Sminkblogg

Jaa det var jättekul att ses! =) Gud vilken rolig kväll det var! vi ses säkert snart igen! Kram på dig!

Postat av: julia

men åh, jessica... inte behöver väl du allt det där? tänk på mig som har HELT slut på nästan allt mitt smink, puder, solpuder, mascara, fondation, allt! dela med dig, dela med dig =D

PUSS

2010-05-17 @ 20:34:32
URL: http://stonegard.blogg.se/
Postat av: Johanna

men shit va grejjer

2010-05-17 @ 22:05:45
Postat av: LaLizita

Guuuud vad kul ni verkar haft!! och vad mycket fina saker :D



Hoppas du har en bra dag Jessica!! :)



Kram

2010-05-18 @ 12:53:59
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Natalie

Geeez louise! Dere trenger jo ikke å kjøpe sminke på lenge nu ;)

Blitt noen goodie bags på meg i Oslo også! Blant annet med solglasögon fra The Local Firm. We like goodie bags!

2010-05-19 @ 02:31:32
URL: http://natalieology.net

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback