What a lovely day

Vilken underbar dag jag har haft idag!

- Först träffade jag Karin en snabbis
- Sen spenderade jag 4 timmar på Corinne & Friends
- Fick världens bästa överraskning av min pojkvän
- Träffade Karin igen och solade lite i Tessinparken
- Köpte nya skor på Scorett


Jag är så himla nöjd med min nya hårfärg och mina permanentade ögonfransar, allt blev så bra! Och det bästa av allt var att det blev helt gratis för J hade ringt förra veckan och sagt att han skulle betala allt åt mig plus att han hade bokat in ögonfransuppböjningen. Så jag blev duktigt överraskad när jag skulle betala och hon sa att det redan var ordnat:) Hihi! Jag har världens bästa kille helt enkelt!

Här kommer lite bilder från min underbara dag:

Så här såg jag ut innan min makeover

Först blev det massa folieslingor i hela huvudet

Sen en toning för att dämpa alla varma pigment

Klippning och styling


Och så här fint blev resultatet! Känns som solblekta slingor, naturligt och fint!

Jag och Karin steker i solen=)

Bilder på ögonsfransuppböjningen och skorna får ni se sen. Nu ska jag vaxa benen, måla naglarna, packa inför midsommar och förbereda en tipsrunda:)

Stort tack till söta Jessica på Corinne & Friends som gjorde mitt hår så fint! Du är grym!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

WOW, det blev verkligen superfint! :)

Tänk om man hade en sån fin pojkvän!



Nattinatt

2010-06-23 @ 22:31:14
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

RIKTIGT FINT :)



I morrn åker jag ut till stugan, då blir jag ännu mer off!



Ska ju också till frissan, i möra. Barbershop! Pöss

2010-06-23 @ 22:43:31
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Anonym

såå fint så! kul att vi hann ses 3 ggr idag hehe och att jag hittade min mobil:D

lägger upp fler bilder imorgon

pusspuss

2010-06-23 @ 23:04:33
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Vi ska nog boka nu snart men grekland ska vi som sagt absolut IINTE åka till:)

pusss

2010-06-24 @ 09:36:39
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback