Things to do


Nu är det måndag igen och det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu.

Så här ser min vecka ut:

Måndag: Träna, städa, plocka och flytta ur huset i Hudik.
Tisdag: Flytta in grejer i mammas nya lägenhet, åka hem till Sthlm på kvällen
Onsdag: Träna, jobba hemifrån, arbetsintervju kl 14.00, klippa Ulrika kl 17.00?
Torsdag: Jobba på Bikbok 12.00-19.15.
Fredag: Jobba på Bikbok 11.00-19.15, sen middag och drinkar ute.
Lördag: Åka upp till Hudik igen och fira Signes 25-årsdag!
Söndag: Förhoppningsvis ha gårdsloppis hos Marlene i Delsbo.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

en fullspäckad vecka låter och ser det ut som.

kram på dig snygging!

2010-06-14 @ 17:40:28
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: mallis

Gårdsloppisen är på fredag och lördag inget annat, tänker inte va bakis å joxa me de på söndag plus att jag ska tillbaka till sthlm då, det var min och jennys ide och vi bestämde det för att VI kunde då. Om du är intresserad att vara med så får du gärna skicka med dina kläder på torsdag med mig och Johannes så kan vi sälja dem åt dig vet att du har massor me plagg Jessica de e väl bättre du säljer än att dom tar sådär mycket plats i källarn liksom. puss

2010-06-14 @ 18:24:07
Postat av: Karin

angående profilbilden så har jag haft den i ca två veckor hehe..

"drinkar ute" ska jag med på:p

pusss

2010-06-14 @ 19:28:34
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback