Mums







Fruktspett, smoothies, melon, ananas, jordgubbar, dip med grönsaker, snacks, kakor, bullar, saft, läsk, kex, smörgåsar, glass, äppelpaj, jordgubbstårta, choklad
med mera. Allt detta har det bjudits på dessa tre dagar, det låter kanske onyttigt, men det har varit mycket frukt och citronvatten mest, pga av att barnen i studion inte ska få sockerkickar och bli helt galna. Men nu är jag äntligen klar för idag och det ska bli så skönt att komma hem och få sova ut imorgon:) Nu är det bara tentan om marknadsföring som ligger och tynger mina stackars axlar, men sen efter det så är det SOMMARLOV!!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Jaaa verkligen! Inte så lätt att få frisör jobb... Så det känns underbart. Men så söt du är, Tack! :)



Hahaha aaa det kan bli så där. Men Bikbok känns väl najs. Kul å jobba i butik ju :) Måste banne mig upp till sthlm snart känner jag ....

2010-06-03 @ 22:00:39
URL: http://ndotter.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback