Goodnight



Kom typ nyss hem efter en lång dag. Först har jag provjobbat på Bikbok i Globen, det gick bra. Och sen åkte jag direkt till Ulrika (min mammas kusin) och klippte hennes hår och gjorde massa folieslingor, det blev superfint! Så nu är jag grymt trött och tänkte hoppa i säng, ser fram emot morgondagen för då ska jag först träffa Karin på lunchen, sen fixa håret på Corinne & Friends. Känner att jag också är värd att gå till frissan ibland när jag fixar alla andras hår hela tiden:) Plus att jag ska göra ögonfransuppböjning på samma gång men det var en present från b-friend. Han hade bokat det utan att jag visste om det, världens bästa kille♥

Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Sanna

gud va sött av honom !

Hoppas att du får en underbar dag idag

2010-06-23 @ 08:52:32
URL: http://moonzanna.se
Postat av: LaLizita

Sv: Hej! Ja du verkar ha en precis lika gullig kille som jag har kompis :D Vilken tur vi har!



Tyvärr kunde jag inte sova alls mycket inatt, typ ingenting... :( men jag ligger ju bara här och slappar ändå så det är lugnt!



Ska bli spännande att se din nya frilla sen!

Ha en fin dag! Jättefint väder idag ju!

KRAM

2010-06-23 @ 13:05:47
URL: http://lalizita.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback