Bio + vinnare


Kvällens outfit: Kavaj/H&M, Tröja/H&M, Leggings/Bikbok, Sjal/Jennys, Skor/H&M.

Filmen var grymt bra, full av grym musik och schyssta dansmoves, jag fick gåshud flera gånger. Tack söta Karin för att du tog med mig:) Nu ska jag sova, men först tänkte jag berätta vem som har vunnit goodiebag-tävlingen!

VINNAREN ÄR:


Grattis Liza! Du la verkligen ner din själ i min tävling och du är så go och söt hela tiden och du är en av mina trognaste läsare:) Du är verkligen värd en somrig goodiebag! Maila mig din adress så kommer paketet på posten!


Kommentarer
Postat av: LaLizita

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!



Haha, fan vad glad jag blev nu!! :D



TUSEN TACK!!!



Jag kan hålla med om att jag är en trogen läsare ;)



Vad underbart! Nu är sommaren räddad! Även Spanienresan om paketet hinna komma fram innan torsdag!



Du gjorde verkligen min dag Jessica!



Tack så hemskt mycket!



1000 kramar :)

2010-06-08 @ 10:25:20
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

SNYGGINGAR!

2010-06-08 @ 19:37:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback