L'appartement


Kom just hem nu från tre lägenhetsvisningar i Fredhällstrakterna. Alla kändes jättefina, men den jag gillade mest var den som inte hade balkong. Typiskt, men man har ju sjukt nära till fina Fredhällsparken så det skulle ju funka ändå. Synd bara nu när man är van att ha värsta stora fina balkongen.

Tränade lite på Friskis vid Fridhemsplan idag också men det är lika varmt och svettigt där inne som ute, vet att man inte ska klaga på värmen men idag har det varit så kvavt, kan knappt andas.
Nu har vi precis ätit frasvåfflor med hallon och blåbär och snart ska jag få fotbehandling:) Hehe.


Dagens kläder: Shorts från Bikbok, linne och espadrillos från H&M.

Kommentarer
Postat av: Karin

ah vad mysigt:) men synd ingen va hundra då. men det kommer väl, den som väntar på nåt gott:)



min dag har varit great, lite seg på dagen bara men sen sprungit, städat och fikat nere på strandvägen..



pusss!

2010-07-05 @ 21:43:28
URL: http://Karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback