This is me today



Tröja - Second hand (kupan Hudiksvall), leggings - Bikbok.
Jag ställde ingen klocka imorse och vaknade halv ett av mig själv, helt otroligt vad jag sover länge och mycket nuförtiden. Inte så konstigt med tanke på att jag går och lägger mig vid fyra, fem tiden på natten men ändå. Från och med imorgon är det slut på detta sjusovande tänkte jag, nu börjar ju skolan på riktigt igen och det är dags att kliva upp och göra rätt för sig. Måste ställa om dygnet ordentligt den här veckan, speciellt innan min baby kommer hem, för han vill alltid lägga sig tidigt:)

Snart kommer Marlene och Jenny hit för vi ska åka tillbaka till Stockholm idag. Känns skönt att få komma hem, nu är jag lite trött på Hudik måste jag erkänna. Fast jag kommer att sakna familj och vänner så klart, men både Linda, Signe, Mamma och Julia kommer ner och hälsar på till veckan så det blir fullt upp.



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vänder också lätt på dygnet, fast ska jobba nätter i veckan, så då är det okej :) Mysig outfit, gillar sockorna som skymtar också, ser gosiga ut!

Hoppas hemresan går/gick bra!

2010-01-24 @ 17:43:16
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

halv ett, haha jisses, skönt att sova ut när man kan:)



oh likeylikey:) ska du göra i veckan nu då?

pusspuss

2010-01-24 @ 17:55:32
URL: http://karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback