Nyår i bilder


Jag och Siggan vid middagsbordet

Jenny och Linda

Jag, lillebror och Jon-Erik.

Alla tjejer på dansgolvet

Vi skakar rumpan duktigt

Den klassiska skålen vid tolvslaget, alltid utomhus!

Och kolla på fyrverkerier så klart!

Lite wild and crazy framåt småtimmarna;)
Hela kvällen var grymt härlig och vi hade mycket roligare än tidigare år.
Inga långa köer innan heller så vi slapp frysa ihjäl, och inte massa glassplitter fulla golven så man bara halkar omkring, och vi tappade inte ens bort varann på hela kvällen som vi alltid brukar göra annars.
En underbar nyårsafton helt enkelt! Och jag kunde till och med ringa min baby på tolvslaget och önska honom Gott nytt år ändå ner till Buenos Aires!


Kommentarer
Postat av: Marre

söt du är ^^,

Sv: tack så mycket, det kanske inte är så mycket att skryta med men det bästa hittils för mig :)

Kram!

2010-01-02 @ 15:50:44
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

åh vilka härliga bilder :)

2010-01-02 @ 16:12:26
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback