Natti


Dagens syssla har mestadels bestått av att ligga i soffan och inte göra så mycket, Jag har skrivit ett nytt CV i alla fall som jag ska lämna in till massa butiker när jag kommer tillbaka till Stockholm, jag vill verkligen ha ett jobb, och det är nu!

Sen har Mattan varit här och kollat på Paradise Hotel med mig, det är grymt spännande nu! Hon ska nog sova här och mysa med mig hela natten så jag slipper känna mig ensam:) Hon ska ju åka till fjällen och jobba så då får vi passa på att umgås nu.

Imorgon väntas ännu kallare grader, idag var det 22 minusgrader här i Hudiksvall och man vill helst inte gå utanför dörren alls. Men imorgon lutar det åt en sväng på Tre Bockar med alla girlsen, som en liten avslutning på det härliga "jullovet" och som avskedsfest för Mattan som drar till Ramundberget.

Godnight everybody!♥

Kommentarer

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback