Magazines


Tidningar är det bästa jag vet, jag läser inte så mycket böcker, utan mest tidningar. Och det bästa som finns är att få dem hem i brevlådan en gång i månaden. Känns som julafton all over igen!

Min lillasyster fyller ju år nästa vecka och jag funderar på att beställa en prenumeration till henne, jag vet ju själv hur glad jag skulle bli om jag fick en. På tidningskungen kan man hitta alla tidningar man kan tänka sig och till ett bra pris dessutom, perfekt för mig som är fattig student:)

Ja, det var kvällens tips. Nu är det dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vi håller på att diskuterar fram en kollektion nu, får återkomma om pris om vi bestämmer oss för att tillverka ringen =)

2010-01-20 @ 12:36:04
URL: http://pyttis.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback