Fotovägg


Så här fin fotovägg ska jag göra i mitt rum när jag kommer hem, jag har ju framkallat massa bilder som bara ligger nedpackade och inte gör någon nytta.

Och sån här ordning skulle jag vilja ha på mitt smink och tillbehör.

Och så här skulle jag vilja ha mina kläder, så fint med ordning och reda. Bilderna är lånade av My.
Nu ska jag uppdatera bloppisen lite, sen ska jag försöka komma iväg och träna lite på Friskis.
Det blir nog en lugn och skön lördag för mig, orkar inte gå ut, vill inte dricka en droppe, har inte råd att göra så mycket än att sitta hemma men jag är glad och nöjd med det ändå.

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Men guuuud vad fint!!! OTROLIGT INSPIRERANDE!!!



ska lägga upp mammas skinnstövlar på bloppisen nu...



Puss

2010-01-23 @ 14:44:53
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, jag vill också ha det så där. Alltihopa! Vackert! Ska framkalla kort så fort jag har knäppt tillräckligt många att sätta upp på väggen :)

2010-01-23 @ 14:50:32
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback