Dagens "lånade" outfit


Skjorta - JC (lånad av Julia), halsband - Lindex (lånat av Julia), sammetstights - H&M (lånade av Malla).
Så här har jag sett ut idag, jag hade ju mina skor och min jacka på mig men det andra har jag lånat lite, det är det bästa med att ha en lillasyster och en sambo som man kan låna kläder av.

Fick ett paket på posten idag också som jag ska visa sen... Nu måste jag vila lite, det är jobbigt att gå i skolan:) Sen ikväll ska jag till Johanna och fixa hennes hår.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa fast hjälper inte mycket.. hinner ju inte med mer än en maskin till iaf.. och det svämmar ju över av torkkläder här sen då.. torkskåpen är ju som sagt lite sega hos mig.. hehe men får dela upp det på flera dagar:)



nu ska jag käka tonfisk och sen dra och dansa:D

puspuss

2010-01-25 @ 16:53:40
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: SEX AND THE CITTY

asså jag ska bara dit och hjälpa till en stund typ, en kompis fyller år så han ska ha fest så vet inte hur länge jag stannar. :/ men känner massa som ska dit så går nog inte med någon speciell :P ses där iallafall :D kom i tid så du inte missar gooodiebääääg!

2010-01-25 @ 17:05:58
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback