Borta bra med hemma bäst

Vet inte riktigt vad som känns mest hemma faktiskt, både Hudiksvall och Stockholm känns ju som hemma. Men det är ju skönt att kunna fly ifrån ett ställe om man behöver. Det har varit så skönt att vara hemma hos familjen, men nu är jag glad över att vara tillbaka i Stockholm igen. Få sova i min säng, bara umgås med mina vänner, gå i skolan och ha mitt eget rum med alla mina saker och slippa bo i en resväska. Dröjer nog ett tag innan jag kan åka hem så här länge igen.

Hade fått nytt SL-kort på posten också som räcker ända till juni, skönt som f-n, och en ny tidning. Jippie!

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

NU har jag bloggat min FINA alamanacka!!!

Looki looki :)



Skönt att kunna söva till 9 i möra.... ses då kanske i blåsut. Puss puss

2010-01-24 @ 23:08:30
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: emelie

FÅTT nytt SL-kort på posten? Bra service du har :)



Själv får man snällt pinna ner och köpa det för sina surt förvärvade pengar.

2010-01-25 @ 10:04:12
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback