100223


Vila Spring Collection - I love it

Idag valde jag att stanna hemma från skolan eftersom jag fortfarande är sjuk och gårdagens tunnelbanekaos var ett helvete och det skulle vara likadant idag. Sen fick jag reda på av Jenny att föreläsningen var inställd så då slapp jag ha ångest över att jag missade något viktigt. Istället har jag legat i sängen och knaprat ipren hela morgonen, och nu har jag precis ätit frukost.
Jag är SÅ glad att jag inte tvingade iväg mig själv till skolan med ersättningsbuss för det hade ändå varit i onödan! Nu blir det lugna puckar i soffan, sen kanske jag måste ta mig till OnOff i Farsta för att hämta ut min kära dator som är klar från service! Jippie:) Frågan är bara hur jag tar mig dit när alla tåg är inställlda?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm ohh vilken natt:)



nej blir nog ingen resa, vill då INTE ge mig ut på vägen i en buss i det här vädret



men stackare, att du aldrig blir frisk! kanske äter för lite vitaminer?!:)



Du ska inte in till stan nåt sen?



pusss!

2010-02-23 @ 14:05:30
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Daniel

Men stackarn!! krya på dej å ullsockorna på genast!!!

2010-02-23 @ 14:09:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback