Happy Valentine



Min alla hjärtans dag började med en dusch, sen bjöd jag min baby på jättegod frukost bestående av bland annat ciabattasmörgås med parmaskinka, mozzarellaost, tomat och basilika. Efter frukosten fick baby massa presenter av mig... ett fint örngott, en ny disktrasa och lite choklad mm (en kärleks-goodiebag kan man säga). Haha! Han blev lite glad iaf:)
Dessutom fick jag två presenter, två jättefina klänningar från Rio, en zebramönstrad och en leopardmönstrad som jag ska visa sen:) Jag blev så överraskad och glad!! Jättefina rosor har jag fått också, fast dom fick jag redan igår egentligen.

Efter det åkte vi till Liljeholmens centrum och fikade lite, sen tänkte vi gå på bio med det var utsålt på Saga biografen när vi kom dit och även på Söder när vi gick dit istället. Då orkade vi inte vänta på nästa bio så vi åkte hem istället. Nu blir det snart god middag med tacos, som jag har längtat efter hela veckan! Kanske att vi åker till Heron City sen och går på bio där, om vi orkar. Annars blir det hemmakväll och hyrfilm.

Kommentarer
Postat av: Ida We

Roliga saker :) Och vad gott kaksakerna på de nedersta bilderna ser ut! Speciellt vänstra :)

2010-02-14 @ 20:23:10
URL: http://idawe.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback