Finest Awards













Vinnare av Finest Awards:


ÅRETS MODEBUTIK: TOPSHOP
ÅRETS MEDLEMSBLOGG: FELICIA BOOK
ÅRETS RESTAURANG: VAPIANO
ÅRETS MODEBLOGG: KENZA ZOUITEN
ÅRETS NATTKLUBB: COLLAGE
ÅRETS BÄST KLÄDDA KVINNA: SIBEL REDZEP
ÅRETS PERSONLIGA BLOGG: KENZA ZOUITEN
ÅRETS DANSLÅT: SEXY BITCH
GÖTEBORGSPRISET: AMANDA BERG
ÅRETS BÄST KLÄDDA MAN: MÅNS ZELMERLÖW
ÅRETS TOPPBLOGG: JOSEFIN CRAFOORD
ÅRETS TV PERSONLIGHET: JACKIE FERM

Jag och Kajsa var på Café Opera igår och ckeckade in Finest nya gala. Det bjöds på rosa bubbel, jättegod buffé med chokladmoussé till dessert och dessutom fick vi fina goodiebags när vi gick hem.
Det var sjukt mycket folk som trängdes där inne, mestadels dokusåpakändisar som njuter av sina "3 månader" i rampljuset innan nästa säsong börjar av Paradise Hotel, Robinson, Idol mm, sen kommer nya människor och tar deras plats:)
Josefin Craaford
var kvällens conferancier och gjorde ett grymt bra jobb. Och alla på Finest ska ha ett stort tack för en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

kan du skicka bilden på mig, jonas och kenza? har knappt några bilder från igår :( buhu.



och kul att träffa dig igår vännen, vi ses snart på röda linjen ;D puuuss

2010-02-11 @ 14:52:26
URL: http://CITTYFORPRESIDENT.BLOGSPOT.COM
Postat av: STYLEMIND

Niiiiice!!! Nu vill ja bara se goodiebagen :)



Hur lägger vi upp dagen? ska vi ses i stan sen vid 19 eller vill du komma hit och äta tillsammans innan kanske?



PUSS

2010-02-11 @ 14:58:06
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack för igår! Tog en taxi, lugna puckar ;-)



ses snart!

Postat av: Wille

Haha, väl skrivet! ;) Känns dock inte som "Jag knullade i Paradise Hotel" är en merit jag skulle ta upp i mitt CV när de där tre månaderna är slut... Ja, om jag inte heter Jackie och vill jobba på Privé, vill säga! :P



Kram o tack för en trevlig kväll!



//Wille



http://willesvarld.blogg.se

2010-02-16 @ 23:44:09
URL: http://willesvarld.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback