Dinner yesterday


Jag känner mig lite blek jämfört med baby

Jättegod middag som bestod av: Hummercappuccino med pilgrimsmussla till förrätt, öländsk kycklingfilé till varmrätt och vitchoklad brulé, passionsorbet och chokladtårta till efterrätt. Mums!

Idag har jag varit och hälsat på min lille kusin Emil som också bor här i Nybro, en söt liten rackare som jag till och med bytte blöja på, jag kommer ju ihåg hur man gjorde sen mina syskon var små.
Jag hoppas det inte dröjer länge innan jag ser honom igen:)


Nu ska jag skynda mig iväg på kalas här så det är bäst jag går och byter om, jag lägger upp en bättre bild på min nya tröja från Vila sen, I love it btw!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tora

Vad stilig din pojkvän är, ni är så fina tillsamamns! =)

2010-02-07 @ 20:03:12
URL: http://ToraJD.com

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback