Chic & Twilfit

Idag har jag mest legat i soffan och tyckt synd om mig själv. Baby lämnade mig tidigt imorse för att åka till jobbet och jag har haft ont i halsen, ont i huvudet och snoret har runnit hela dagen. Och ingen som har lagat mat och tagit hand om mig:( Till slut blev jag less på att ligga hemma och vara sjuk så jag mötte upp Jenny på stan och hittade skitsnygga leggings på Vila (som jag ska visa imorgon) och fick en goodiebag från Chic. Det var nämligen ett event på Twilfit i Gallerian som jag inte trodde att jag skulle orka gå på, men det är svårt att motstå "goodiebag-frestelsen".

Vi fick lite bubbel, goda munkar, vitamindryck och fina rosa påsar med lite mått och gott i, så det var lätt värt att masa sig ur soffan för. Plus att när jag kom så hade min älskling lagat jättegod middag till mig, det blev en bra dag till slut!






Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Vi är på vårt fjärde år :) Så det är ett tag.. och ni då? Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, blir nog en mysig lugn hemma kväll med godmat och så :) kraam

2010-02-12 @ 10:11:14
URL: http://ndotter.se
Postat av: isabelle

vilken lyx!

2010-02-12 @ 13:05:00
URL: http://bellisima.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback