Cheap Monday A/W 2010

Kom nyss hem från Cheap Mondays visning i Frihamnen som var öppen för allmänheten, där de flesta modemedvetna kunde komma och titta. Alltså var det sjukt mycket folk där och kön slingrade sig så långt att jag trodde vi skulle få frysa ihjäl först, men när dom väl öppnade dörrarna sprang alla in i panik och försökte komma så långt fram som möjligt. Det fanns endast ett fåtal sittplatser men jag hade tur och fick en av dom, på andra raden väldigt nära catwalken. Fick ganska bra bilder, men det kunde varit bättre ljus så det blev lite mörka bilder tyvärr.

Här kommer ett litet smakprov på deras kollektion för höst och vinter 2010:





Mycket gråa toner, svart, silver, enkla snitt och väldigt mycket jeans. Men det är ju ändå jeans man tänker på när man säger Cheap Monday. Trots att visningen var lite tråkig och väldigt basic när det gäller kläderna så gjorde färgerna, formerna och stylingen att helhetsintrycket blev väldigt bra.


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Eeeeh kollaget är gjort i paint :)



Fan vad ont jag har i ryggen nu, och tröttast!

Godnatt min skatt

2010-02-02 @ 00:25:15
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Haha, jag var nog inte ens kvar när du drog :) drog vid elva. men kunde inte springa runt och säga hejdå till alla, så det gör inget :) hoppas ni hade skoj! puss

2010-02-02 @ 09:36:00
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback