Blue

Så här fina är mina naglar nu:


Tråkigt väder ute, det snöar som vanligt och himlen är grå. Jag saknar min älskade baby (dator) som är på service, känns tomt utan den. Tur att min andra baby har en dator som jag får låna, men det är en Mac och jag är inte van vid det så det kan bli lite jobbigt ibland. Sen är jag fortfarande fruktansvärt förkyld och det verkar inte vilja släppa i första taget, jag som hade bokat spa till oss imorgon men det fick avbokas tyvärr. Inte så bra att få massage när man är sjuk. Men istället blir det kanske bio imorgon, och mysig middag.

Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Hur mår du ikväll gumman??

Jag får ingen ordning på bloggen... meny-hor-raden är helt väck! lust att hjälpa en böna i nöd?

2010-02-13 @ 19:45:00
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback