Julgala


Jag fick en tomteluva:)

Maria Montazami var kvällens värd

Helt plötsligt var jag tvungen att gå upp på scenen och sjunga i en "Idol-tävling" inför 500 pers, det gick sådär:)

Sen uppträdde Darin under kvällen också, I love him♥
Hade en underbart rolig kväll igår. Vi var på julgala med jobbet i Globen och fick äta och dricka gott. Sen dansade vi hela kvällen och hela galan var jättebra. Älskar ju Maria Montazami och Darin så det kunde inte bli så mycket bättre=)

Idag har vi haft plåtning för Modeflickan med två underbara tjejer. Ni ska få se sneak peak sen.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oj, duktigt av dig att göra det!

2010-12-05 @ 20:43:39
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

WHAT? "Helt plötsligt var jag tvungen att gå upp på scenen och sjunga".. förklara gärna lite mer:)) puss

2010-12-06 @ 08:19:33
URL: http://Karinolofsson.se

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback