Sista sommarkvällen




Kavaj/H&M, klänning/Bikbok, Skor/H&M

Igår var jag och baby på restaurang och åt supergod trerätters-middag. Räktoast till förrätt, oxfilé till huvudrätt och chokladbakelse till efterrätt, mums! Sen en flaska mousserande till det, och en till flaska på förfesten, sen blev det massa rosévin när vi gick ut. Man kan säga att jag mår som jag förtjänar idag, men det var en superhärlig kväll här i Kalmar iaf, kändes som den sista varma sommarkvällen som man kan gå med bara ben.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Kul att du gillade min ölandsguide :D men synd att ni aldrig kom till Lammet & Grisen.. Men det blir fler gånger i framtiden!

Helen & Jörgens är jäkligt gott! Mmmmm!

Ni verkar haft en lyckadkväll på Byttan. Nice!



Ja nu e sommaren över.. Trist som fan!



Puss Puss

2010-08-07 @ 21:41:33
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: E.

Åh vilken fin brun färg du fått!



Jag är hemma nu så om det sulle behövas ändras något i krönikan eller något annat så släng iväg ett mail :)



Puss.

2010-08-08 @ 08:46:11
Postat av: MALIN INSPIRERAR

ÅH, du är ju så fin! :)

2010-08-08 @ 20:49:40
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Skriv gärna något snällt till mig här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback